subota, 15. siječnja 2022.

POMAZANJE

Gospodine, pomazanje tvoga Duha Svetoga nad dušom je mojom, pa mi i suze poput ulja balzamnog bivaju, padaju u svjetiljku duše da se plamen istine nikada ne ugasi. Što mi je na srcu Ti znaš i neću se zbog boli odreći svetih želja, molitve su nepropadno blago i ja ih umnažam Tebi za ljubav, radujući se pod križem razmatrajući Tvoju Riječ. Veselje si i kada me do kosti boli, jer znam da me sveta ljubav voli. Dane mi produžuješ jer me želiš vidjeti obnovljenu. Gle mene običnu smrtnicu i grešnicu pogleda besmrtna, bezgrešna milost i ja dušom ozdravi, a i tijelom ću jer se uzdam u Svevišnjeg Ozdravitelja. 🎷🕊Mk 2, 13-17 Nisam došao zvati pravednike, nego grješnike. Odazva se na glas ljupki koji briše sve moje grijehe. I Gospine suze sa Golgote blagoslivljaju moja pisma Bogu. Anđeli mi svijeće miomirisne pale, smirnu donose, svi sveti molitve moje ka Prijestolju uznose, a mnogo ih je za sve nas. Neka se milost Božja zrcali u nama, budimo pobjedonosna ljubav u Kristu, dokažimo da možemo pobjediti svaku dušu nečistu, zazivajuć predragocijenu krv Kristovu, koja liječi naše vapajne vene i neda da suza žalosti krene, radosnice su za sluge Božje i radost čudesna uskoro doći će u pohode. Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 15.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar