nedjelja, 16. siječnja 2022.

ZARUČNIKU DUŠE

ZARUČNIKU DUŠE 💕

Ne gledaj što sam bolna,
moj bezbol si ti.
Ne gledaj što sam puna mana,
mene ukrašavaju tvoje vrline.
Čuvaj vinograde, grozdu moj slađani,
da ti slatkoću ne ispije kriva osoba.
Čuvaj zaručnicu svoje duše,
pa kada me se zaželiš dođi tu 
gdje ja cvjetam u divljini,
kao ljubav tvoja.

Sagraditi ćemo malu drvenu kućicu
kraj rijeke, u kojoj ćemo sakriti sve 
naše suze, osvanuti će osmjesi,
ma hoće!
Odmaraj se u molitvama mojim,
u krilima arhanđela Rafaela predahni,
moju dušu u svoju udahni.

Najmirisniji među muškarcima,
miomirisu utjehe, nade i ljubavi vječne,
znaš li gdje ti duša spava kada usniš
i Božje ime izustiš?
U mome si snu, da te sačuvam 
za sebe, da te smjestim tamo gdje te 
prividno savršene dame neće otet iz 
mog vječnog zagrljaja. 

Nisam u bolu poludila, ja sam tvoja mlada.
Jer te zaruke u sebi osjećam.
A ono što od Boga osluškivam,
iz srca ne ispuštam.
Ti si mi kao onaj 
iz pjesme nad pjesmama...
Tražiš me očima čestitog jelena,
blagošću lanešca,
da slađano srnica te tvoja doziva
u ove pećine kamene da me izbaviš 
iz rešetaka zemnosti.

Miomirisni moj ljiljane, smirno moja blažena,
uvedi me u odaje toplog ognjišta.
Govori mi o slatkoći koju za mene osjećaš,
i vjeruj u ljubav nad ljubavima.
Poljubi me laticama proljetnim,
tim usnama molitvenim.

Budi sav od ljupkosti, 
krasan kao anđeo.
Dođi sa gora miomirisnih,
potrči k meni u doline vapajne. 
Amen. 💏🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 16.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar