subota, 8. siječnja 2022.

SVETA LJUBAV

SVETA LJUBAV💕🕊

Tvoje su ruke vraćale
moje izgubljeno perje,
rane si mi zašivao.
U skrivene biljažnice
ljubav svetu zapisivao.
Poslužio si se rukopisom mojim,
jer sama nisam mogla ni disati.

Tu gdje sam ja život udahnula,
tu ja dišem sa tobom.
I ne znam da li sam bliže 
ozdravljenju ili smrti.
Nema veze, što Bog odluči,
jer je meni sve to isto.
Znam da ne mogu dušom umrijeti.
I da ne umire ova ljubav u meni.
Samo te mogu doživjeti,
još stvarnije i svetije.

Ja ti vjerujem u nadu u sred beznađa.
Ja ti vjerujem u milost Isusa Krista. 
Jer samo On, mi je ovaj križ dao
da se sakrijem od lažnih,
da se sakrijem pa čak i u mane od
onih koji im se izruguju.
Da, ušla sam i u ovu bolest i ropstvo,
Ušla sam u ovo nesavršeno tijelo,
da dokažem da je ljubav do duše.

Meni je dovoljno,
da me brani sveta ljubav. 
I da vjerujem tu si ti,
kad svi odustanu od mene,
Bog i ti nećete.
Vratiti ću se na krilima ljubavi 
u vječnu Domovinu. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar