četvrtak, 6. siječnja 2022.

AKO TE PITAJU

AKO TE PITAJU... 

Reci im, da me bol nije uništila,
reci im da mi srce nije tuga zaledila. 
Reci im da sam bila ljubav rascvjetana
i da sam iz tajnih cvjetova pila 
rosu od koje mi je duša ozdravljala. 

Reci im da sam voljela kišu, jer 
je poslije nje sve čisto i duga se 
poslje nje javlja,
Božji savez nas obasjava!

Reci im da sam voljela snijeg,
jer on prekrije blato bar na tren i 
sve čisto postane,
kao labudica mi duša osvane,
sa tobom zapleše na jezeru uslišanja.

Reci im da sam voljela jesen,
jer me šuškanje lišća 
podsjeća na djetinstvo. 
Reci im da sam voljela i ljeto, 
jer sam u njemu rođena i pod
križem sam zbog sunca Božjega 
uvijek bila nasmijana.

Reci im da sam otišla u 
vječna proljeća, kao ptica 
koja je svima o Bogu pjevala.
Reci im da sam zbog pjesme 
muku križa nadživjela i 
da sam te voljela kao anđela sna.

Reci im da sam voljela djecu i 
da su ona mene voljela.
Reci im da sam im pričice pisala,
za nerođene i rođene disala.

Reci im da sam obožavala kreativnost, 
reci im da sam skoro uspjela u poslu,
i da sam uvijek spremna se dati,
ali moje su tijelo boli onemoćale,
ne znam zašto su mi ukrali 
ono što je moje. 
Ali vratit će mi Gospodin strostruko
Gore.
Ljubav pobjedi patnje. 
Do duše je sve moj anđele. 

Ti šuti, ali 
reci im sve o meni,
ako te pitaju.

I govori im kroz svoja djela o meni.
Ostvari ono što ja nikad nisam smjela,
imaš moj blagoslov,
moju podršku.
Idi, živi... 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar