petak, 28. siječnja 2022.

MOLITVA SVETOJ RITI ZA ZDRAVLJE, USTRAJNOST I SPASENJE DUŠA

Tamo gdje su bodeži posadi ruže nebeske sveta mila zaštitnice🌹Rita🌹, neka se zbog tih miomirisa uspravi moja kralježnica i prorade bubrezi, neka moje tijelo ozdravi Duh Sveti po zagovoru tvoje ljubavi koju imaš za Isusa. Zamoli anđele da mi poklone po pero, da moje srce zacijeli i opet bude krilato i vedro! Osnaži me zagovorom svojim, da se znam smijati dok nepravda boli. Tvoj trn sa čela neka zašije moje rane i bude poput igle koja mi šije novo nebesko ruho od ruža, znam da nije lako svet biti i željeti anđela za muža. Neka mi Svevišnji podari ono što je Njegova volja, hvala mu što ljubav čuvara sa mnom stalno hoda. Kuda ću ja ovako satrta od križa, kuda će moja bol, kuda će suze moje, o samo da sve ode u spasenje duša i otključa moja bol lokote onih svetih duša u Čistilištu, bar to neka donese ovaj moj križ da mi nije zalud trpjeti. Pomozi mi zaštitnice beznadnih biti nada vapajnih i kada sam i sama ona koja Čišćenje prolazi. Skupa ćemo lakše duhovna prijateljice moja, ti i sve sestrice i sva braća na zemlji i Nebu, bit ćemo spašeni jer smo rođeni na novo u Kristovom pogledu, molimo se jedni za druge i proći će sve te patnje duge, jer je samo ljubav stalna, neprolazna. 
Amen. 🕊 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 28.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar