nedjelja, 30. siječnja 2022.

LJUBAV JE NAJVEĆA

🎷🕊1Kor 12-31-13, 13
Ostaje vjera, ufanje i ljubav;
NAJVEĆA JE LJUBAV💗

Poučena sam 
i počašćena ljubavlju Tvojom 
u svom malom djetinjem srcu, 
kojeg si satkao iz ljubavi 
svojih milosnih otkucaja Presvetog srca. 
Bez ljubavi sam ništavna.
Bez ljubavi sam tišina tugujuća...
bol, beznađe, tmina...
Bez ljubavi sam u strahu,
u smrti i gorčini užarenoj...
Bez ljubavi sam zatočenica grijeha...
Bez ljubavi bi bila trnje vječno,
iz kojeg nema ovih miomirisnih latica.
Ali ja imam Ljubav, 
ja imam Tebe Gospodina
i ne samo jednu ružu, Ti mi 
daruješ čitav ružičnjak.
Ti si moja vedrina, moja pjesma,
osmijeh moj,  nada duše i
molitveni otkucaj srca.
Ljubav svojima u snu daje, 
Bog blagoslove svoje iz Raja šalje.
Sve će zdravljem odisati, jer 
Ljubav sveta čisti sve rane iz tijela mog 
i iz svakog tijela napaćenog.
Ljubav je najdivnija milost,
Ljubav je radost u sred boli,
ljubav je osmijeh poslije suza,
ljubav je šapat tu sam uvijek i zauvijek.
Ljubav je svaki dar kroz bližnje.
Iz Ljubavi proizlazi stvaralaštvo i vjera.
Iz očiju Ljubavi Bog nas gleda.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 30.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar