nedjelja, 9. siječnja 2022.

LJUBAV JE SMISAO ŽIVOTA NA ZEMLJI I TRAŽIMO JE DA BI JE SAČUVALI ZA NEBO💕

Pečatu ljubavi, obilježi mi srce.
Zastani, predahni...
u meni se odmaraju tvoje oči.
Ovdje se ustvari tražimo za Nebo,
ne ispuštaj me iz ruku molitvenih,
ni sad, ni kada me nađeš.
Baš me zavoli kako vjerovati u 
tebe znam.
Baš me podigni kao da sam 
samo duša miomirisna,
mala tvoja nježna pahulja.
Baš vjeruj u duše koje svijetle u Kristu.

Znaš da,
umiremo samo ako se ne volimo,
umiremo ako varamo,
zato budimo istinska ljubav. 
Da se nađemo i na Nebu,
da te dočekam, da me dočekaš. 

U ovom svijetu stvaramo osvještenje,
u ovoj postojanosti počimamo i 
nikada nećemo nestati.

Budi moje jedino blago koje 
nosim pred Gospodina,
moje srce. 

Jer On nas je poslao u svijet da se volimo,
da se nađemo i vratimo k Njemu. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 9.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar