nedjelja, 23. siječnja 2022.

SPOZNAJA U TRPLJENJU

Bol me glođe Gospodine, ali znam ja da iz svetišta svoga kosti moje ljubiš, duša mi se kao vosak topi od miline pred sjajem lica Tvoga. Jezik mi je pun pjesme, jer te ljubim zahvalno, jakosti srca moga, miru blaženi, utjeho plakanja moga, osmijehu vječni. Od rogova si me zvijeri sakrio u krila svoje vječne ljubavi. Nisi  me predao Podzemlju, spasio si me iz muke jadnice i postavio me da ti služim vjerom u rajsku vedrinu i kada kiše padaju. Hvalim te u zboru vjernih,  širim kao krila Riječi tvoje. I vjerujem: Svi naraštaji iz plemena Jahvinog oživjeti će iz praha zemaljskog jer im milostivi udahnu život iz ljubavi. Vjerni će širiti kolčiće na šatorima svojim i obitelj će im biti umnožena sa osmijesima dječice. Gospodin će nagraditi one koji ga ljube, izljubiti će im rane usnama njihovih novorođenčadi. Amen. 🎷🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.01.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar