petak, 7. siječnja 2022.

GOSPODINE RASPJEVAVAJ SVOJU PTIČICU

Gospodine,

učini od moga srca
mali nebeski šator,
u kome se nastanjuje
šapat Duha Svetoga i
poučava me pjevu mudrosti.
Riječju svojom hrani moju dušu,
poput ptičice željne sjemenkica,
koje će posijati u mnoga srca,
dok ih u molitvenom letu blagoslivlja.
Gospodine,
molim te
obogati moja duhovna krila
perjem hvalospjevnim.
Da u zatočeništvu tijela,
kao u bolnoj krletki ne umrem.
Pusti me na slobodu,
kroz pjesmu!
Pjevanje mi bar u životu ide,
dok sam u trnje zapletena,
duša mi leti u Jeruzalemske latice ruža,
ispiti rosu ozdravljenja,
koju dijelim sa svim napaćenim dušama.
Ljubeć ih molitvom.
Obnovi ovaj mali šator,
krila su mu napukla,
krvare od čekanja...
Dobro je Gospodine,
što tvoju ljubav
nikada nisam morala čekati,
dobro je što me bolnu bezbol zavoli,
što me nesavršenu savršen pogleda,
što me grešnu, bezgrešni opravdava,
dobro je što me bolesnu ozdravitelj tješi.
Pomozi mi da zbog boli ne griješim,
pomozi mi oporaviti se,
u svjetlu ljubavi tvoje uskrsle, amen.



.
Ana Emanuela


Nema komentara:

Objavi komentar