subota, 21. rujna 2019.

AUTENTIČNOJ DUŠI

TEBI TAJNO KRISTOVIH OBEĆANJA
TEBI 😇 UREZANOM NA
DLANOVIMA SVETE LJUBAVI,
ZA MOJU LJUBAV NJEŽNU ❤

Tintom rajske ljubavi ispiši mi ime,
na grudima svojim molitvenim.
Onom krvlju vjernom,
koja se mog krìža
ne boji, već ono u meni snažno
čuva i voli!
Znaš ti tko su moje boli,
to su tajne ponizne ljubavi!
Pomisli na Krista, u obećanju prisnom
i da moju dušu sa tvojom
pred Tijelo njegove ljubavi vječne vodiš.
Reci Bogu pred Prijestoljem obećaj,
da ćeš radije umrijeti
nego da me tugom razboliš.
Voli me kao što zapovijedi
ljubavi voliš.
Drugačije me nemoj voljeti,
ruke mi anđela trebaju,
dok me crnokrile ptice vrebaju.
Voljenjem iz dana u dan
moj život ispuni!
Molitvom me ljubi,
iz srca me ni na sekund ne gubi.
Znaš da trebam srce anđela,
da bi olakšano u okovima disala.
Uzmi me za ruke, Kristu vodi me,
ovih trpljenja oslobodi me.
Euharistijsko svjetlo blagoslova,
čeka na mene i tebe vjerni anđele!
Čuvam te u molitvi nade.
Polažem te u krila anđela i arhanđela,
da te ušuškaju u samu nježnost
mene i Boga koji te stvorio za mene.
Autentično moje,
neka je blagoslovljena
Kristova tajna,
mojoj vjeri u tebe dana!
Amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar