nedjelja, 22. rujna 2019.

ANĐELU ČUVARU KRIŽA MOG

Gdje sam ja tu si i ti sveta ljubavi!
Pođi sa mnom u Otajstvo križa,
razmatraj sa mnom život Spasitelja.
Osluškujmo što nam ima reći Bog,
kroz šapat Svetog Pisma.
Budi otkucaj moga srca,
budi moje disanje.
Budi moja blagost,
moja strpljivost,
moja poniznost
moja skrovitost,
moja radost.
Budi ono najlipše u meni,
osmijeh kada do kosti boli.
Prihvati me krilima,
sa serafima i kerubinima
jer rukama sam ljudskim teška,
oh slađano moje preteška
sam gorčina tijela napaćenog.
Dušu mi zagrli, za vječnost zadrži.
Hvala ti mileno anđeosko,
što si prihvatio odluku Božju
da nosiš sa mnom ovaj križ.
Hvala ti jer si vjeran od rođenja
i neprestalno tješiš moju bol.
Svima je kukanje moje dosadilo...
svima sam bol,
samo je tebi slatkoća ovaj moj
kalež gorčine,
jer si spoznao moju pokoru.
Skupa ćemo ja i ti,
zbog Isusa pobjediti tugu.
Jer je Krist naša najveća radost.
Vječna mladost,
On ne zaboravlja,
On obeća i dariva.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 22.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar