srijeda, 11. rujna 2019.

MOLITVA ARHANĐELU ZDRAVLJA I LJUBAVI 💧🕊🙏


Arhanđele Rafaele, Božja toploto, ugrij suze promrzle od tugovanja. Obasjaj nas novom utjehom, iscijeli nas od davnih rana... Lječniče tijela i duše, napravi štit krilima nad ovim našim manama, usavrši nas u ljubavi da bi zbog nje i ozdravili. Pouči nas moliti sa čistom vjerom u Gospodina, koji nas blagoslivlja u našim nadama. Zatrubi trubljom svetom, pozovi na molitvu uplakane, ranjene, izgubljenje, očajne, neljubljene, razočaranje, bolesne, sakij nas od beznađa u rajsku utjehu, u skrovišta svih svetih putnika. Daj nam osmijeh srca, radost neka duša kuša i nauživa se Božje milosti putem tvoga posredovanja, skupa sa svetim arhanđelima i anđelima. Uzmi misli moje u naručje svoje,odnesi sve moje na Prijestolje Božje da se Presveto srdašce raduje vjeri mojoj, daj da ozdravim da bi mogla pomagati, da bi mogla biti ona koja sja od uslišanja. Pomozi mi ustati, ljubav nad ljubavlju postati, za onu osobu koja je dio mene, da mu nikad suza slap ne krene. Usavrši me, ne za mene, nego za ljubav koja na mene čeka. Ta ljubav je zasigurno savršena i zaslužuje me savršenu vidjeti. Bijelim krilima skloni sa mene tamu, u vodu ozdraviteljsku položi me, kad god te zazovem! Pjevam ti srcem, ljubim te dušom prijatelju moj krilati, arhanđele Boga Višnjega znam da ćeš mi pomoći. Jer skupljaš suze kao bisere, pamtiš moje dugogodišnje zazive, volji Božjoj utječemo se ti i ja, blagoslovljena ti krila koja me dotiču i nježno mi šapuću, ja sam tu!
Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 11.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar