utorak, 24. rujna 2019.

Gospodine, gajim miomirisna osjećanja za onog tko je upisan na tvojim dlanovima za ljubav moju!

Živim GOSPODINE,
da svi vide kako trnovito tijelo
može mirisati na ruže duše
koja te molitvom ljubi!
Poseban miomiris poklanjam ljubavi!

Gospodine, pomislim da
trnje mi je možda štit od lažnih ljubavi,
jer neće ruže ove suzama zalijevane ubrati bilo tko,
samo anđeo junak tvoj,
koji zna dobro što je smisao života,
i da je križ jedini simbol ljubavi.
Netko samo moj je upisan na dlanovima tvojim 
koji negdje za mene moli,
koji se mačem pravde protiv nepravde bori,
koji dušom dušu moju voli!
Za njega su svi moji miomirisi,
za njega su same radosti,
za njega su potoci ružine blagoslovljene vodice,
za njega su nježne latice moje duše.
Jer znam on će svu moju ljubav uzeti sa korijenjem,
neće me tek počupati, ljubavi mojoj nauditi,
neće dopustiti da uvenem od žalovanja. 
On zna vrijednost žene,
koja Krista iznad svega ljubi!

Od srca Ana Emanuela, Bilaj 24.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar