srijeda, 25. rujna 2019.

VJERA U ONO ŠTO BI MI GOSPA OD UTJEHE REKLA 🕊🙏


Srce mi bira da osluškujem vjerom,
glasić Gospin, zapitah se;
Što bi mi savjetnica duše rekla za bol,
rekla bi da će proći jer ta bol trpi iz ljubavi!
Što bi mi majka kao djetešcu rasplakanom rekla,
rekla bi mi da mi je Krist osmijeh divan
i da sam zbog Njega ja i u sred mana liposti puna!
Da izgledam dušom kao ruža bez trnja
i kada sam tijelom ranjena.
Što bi mi rekla majka bez grijeha, za moj grijeh,
znam rekla bi moj te je sin oslobodio svih okova i ropstva,
ti si na putu Njegovog divnog vodstva, ustraj moliti
tako nježno svijet voljeti,
ljubavi gorljivoj koja se oslanja
na predragocijenu krv Kristovu prašta se mnoštvo grijeha.
Blago su suze vapajne, one ne gube vrijednost,
one isprose ono milo Bogu,
kada se sjedine sa suzama svete kraljice krunice!
Marije, Djeve Bogorodice!
Znam razumjela bi me Kristova majka,
jer je ona njegov dar meni,
rado ispod križa me tješi plaštem od zvijezda u noći,
da sjajem blagoslova rajskog kaže;
Ana Emanuela
nisi u samoći!
Radost će u tvoju žalost doći!
Gospina kruna blista,
slavi milosno uslišanje
od Krista!
Koga ona utješi,
plače od radosti!

Neraspadljivo je samo ono isprošeno iz Kristovih dlanova!🙏🕊

Bilaj, 29.09.2019.
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar