ponedjeljak, 23. rujna 2019.

MOLITVA SVETOM PADRE PIU, MILOSNOM SVJEDOKU BOGA ŽIVOGA

Požrtvovna svetosti od rane mladosti, gorljiva tajno Božje milosti. Na krilima anđela ti devetnicu prinosim, koju su sa mnom molili sveti anđeli i arhanđeli, dovodeći me svetoj spoznaji da moram sa Kristom trpiti, za nebeski bezbol se strpiti. Tebi sveti Padre Pio hvala jer si milost požtvovna za svu duhovnu dječicu tvoju, blagoslovljen svaki kamen na kome si spavao umjesto ugodnog jastuka, blagoslovljena sveta krunica koju si molio za zemaljskog života po poticaju Duha Svetoga, pomozi nam svima ispravno moliti i razmatrati Božju Riječ koja liječi. Ispovijedi mi grijehe danas na tvoj spomendan, milost olakšanja križa mi isprosi, da nikom ne zasmetaju moje bolne kosti. Pomozi mi prepoznati Gestemani, Kalvariju i Razapeće, pomozi mi trpiti za Krista sve dok ne budem u potpunosti nebeski čista. Pomozi mi živjeti svetu ljubav u duši i na svakoj svetoj misi uroniti u ekstazu Kristovog križnog puta, da mi srce zaplače zbog grijeha i tuge, da procvilim zbog ljubavi svete. Združi me sa tajnom Euharistije, da srce moje osjeti otkucaje Presvetog srca u sebi, da znam kako ovaj moj izrugani križ za mnoge vrijedi kao put obraćenja i svjedočanstva ljubavi za Raspetoga. Snagu mi isprosi miljeniče Raja. Neka me zagovor tvoj bliži spasenju iz ralja, suzama molitvenim ja te blagoslivljam, u duši te kao zaštitnika imam, dovoljno mi da Kristov junak postoji, znam blaženo svjetlo Crkve si, brižnik u patnji i bolesti. Po tebi znam da me sveto razumi i voli. Što Krist poželi neka mi bude sa tijelom, dušom ga neizustivom zahvalnošću ljubim, što me ne ostavlja, što mi te šalje za zaštitu, uz sve svete, Gospu, anđele i arhanđele. Kako je dobrostiv Otac Svevišnji u svojim naumima. Bolne ljubavlju svetom dariva, lipše ne postoji, lipšeg nema od osjećaja za nebesku zaštitu, posude Duha Svetoga, tvog čudesnog zagovornog zlatnog srca pred Prijestoljem Božjim. Čekaj me, sveče mili na vratima Raja dušu mi zagrli, samo po ljubavi neka me Krist gleda, moja bol i tuga mu ne treba. On je samo melem zaslužio, iz odaja mojih molitvenih. Sve grešno iz mene, svetim stigmama svojim izbriši, suze mi gorke obriši. Uputi tamo gdje uistinu pripadam po zapisima iz Kristovih dlanova. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar