petak, 20. rujna 2019.

MOLITVA ZA LJUBAV. PO ZAGOVORU SVETIH ANĐELA I ARHANĐELA

🕊Izaija 62,3 U Jahvinoj ćeš ruci biti 👑 divna i kraljevski vijenac na dlanu Boga svog.
Sione mili okruni nam duše,
neka sine ljubav iz pravednog grada Novog Jeruzalema!
Okruni dušu uz dušu dobrostivi Gospodine,
daj nam milost pripadati plemenima svetim.
Reci mi da
neće me više zvati Ostavljenom
jer me tvoja milina ne ostavlja,
ona me u ljubav preobražava, kruni bisernim suzama,
ovjenčava vijencem ljekovitih biljčica sa dušom
koju mi oblikuju tvoje milosne ruke za moju radosnu nadu!
Čekam Kraljevića,
ja mala Kraljevna kojoj je sveta ljubav kruna duše,
Ti Spasitelju, ljubljeni Gospodine Isuse,
Ti dobrostivi Oče Jahve
ti darivatelju vjere i milosti Duše Sveti,
nadahnitelju mojih rana!
Presveto Trojstvo, molim te pošalji svete anđele i arhanđele,
da mi ljupku ljubav doprate,
sveti Rafaele ozdravitelju, arhanđele melemne ljubavi,
blagoslovi krik i strah u meni!
Neka mi bude kao Sari sa Tobijom,
ako to Božja mudrost želi.
Neka me prekrije tvoj zagrljaj krila i
preobrazi u ono što sam godinama snila.
Sveti arhanđele Gabrielu, dotakni suze moje,
neka se raduju žalosti tijela,
zbog čudesne pomoći tvoje.
Lipe vijesti mi uruči, da se manje duša i tijelo muči.
A ti sveti arhanđele Mihaele vojskovođo svetih anđela,
maču Božji, oslobodi me beznađa,
pomozi mi obraniti se od lažnih ljudi,
smjesti me u srce autentično,
koje je sa Kristom sljubljeno.
Serafinska krila obgrlite nas,
kerubinska srca molite za nas!
Zapalite molitvama pred Prijestoljem Božjim,
najuzvišeniju tajnu ljubavi
u meni i u onome koji je spreman
sa mnom pod križem vječno voljeti,
ono što sam u srcu i duši.
Blagoslovljena devetnica anđelima i
arhanđelima, uslišena bila
u imenu ISUS KRIST NAZAREĆANIN,
molitva koja se
podiže na milosnim krilima u
milostive, darovne ruke Svevišnjega.
Amen.
Od  Ana Emanuela, Bilaj, 20.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar