subota, 28. rujna 2019.

MOLITVENE ROLICE DUŠE

Moje srce skuplja u molitvene rolice, sve nježnosti darovane, ono pamti posebne dušice od Boga! I znam da pod križem iz požrtvovne ljubavi hodam. Nisam savršena obličja, odnosno nisam ono što ljudi smatraju savršenim u ovozemaljskoj postojanosti... nemam potpetice niti divne haljinice, pa što ja bosonoga po dušama hodam, donosim im mirisnu rosu sa nebeskih proplanaka po kojima sam kao srnica Jeruzalemska trčala i blagoslov Svevišnjeg za njih dozivala! I jedino mi bitno, da se Bog sjeti moga srca, kada se ono približi zadnjim otkucajima, jer je to srce mali svjetlosni molitveni gradić istinske ljubavi! Želim sveta uslišanja svima, pa sve da ja moram biti žrtvena srnica, kojoj ostaju suze. To će ipak biti biseri za krunu našeg kralja; Isusa. I moja patnja neće biti zalud!
Od Ana Emanuela, Bilaj, 28.09.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar