srijeda, 18. rujna 2019.

VJERA U SVETU LJUBAV ❤

Zaručniče duše moje nebeske,
slatka je ljubav srca tvoga,
ona je melem bolovima mojim!
Mirisna si tajna mojih rana.
Zbog nas će se igrati maleni anđeli,
slaviti će naše zajedništvo
ispijajući misno vino i
hraneći se Bijelom Hostijom.
Radovati će se Raj uslišanju vjernih
Božjoj Riječi!
Ova ljubav prisna, pobjediti će
boli i okove!
U Novojeruzalemskom dolu uslišanja,
zasaditi ćemo biljke,
ljekovita ulja miomirisna,
prinesti ćemo na dar bolnima,
da po molitvama i vjeri mnoge
duše i tijela ozdrave,
kao što mi cjelovamo u Kristu.
Natkrovlje nam čempresi,
koliba nam duša duši.
Pusti me da usnim
na krilima tvojim milosnim,
pa da me Bog probrazi
u onu koja nema mana,
u onu koja nema grijeha ni rana.
U onu kojoj sreća ne ovisi o porugi tijela.
Pusti me u san tvoj da sanjam!
Nemam gdje anđele,
prebolno je svjetovno za mene!
U lađu nade smjesti me,
među zvijezde pusti me,
da ti budem sjaj duše!
Zaručnica tvoja plače,
biserima te ljubavi krunim!
Najlipši si među svim muškarcima!
Najvoljenija si radost moje postojanosti
uz Boga i sve sveto.
Ne želim da mi je rajsko oteto.
Ostani u tajni svetoj samo moj!
Za zauvijek tijelo gubim, ali
tebe dušo duše moje
nedam krivolovcima,
iako sam srna ranjena,
po snjegovima gonjena...
sakrit ću te u krila slomljena,
povoj da mi budeš
pjesmom nade rane zacijeliš!
Čuvat ću te od zemaljske prolaznosti
tajno svete ljubavi!
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 18.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar