utorak, 10. rujna 2019.

JA SAM U ZEMALJSKOJ PRIČI ZVIJER, NE LJEPOTICA

U ovoj zemaljskoj priči nisam "Ljepotica" ja sam onaj "Ogroman div Zvijer ranjena " u kojoj se krije Princezica Božja, krvarim zbog krivolovaca... unakazili su mi tijelo, ali mi do duše nisu mogle strijele zla. Čekam preobraženje koje mi priprema milost Božja! Čekam, pa makar u čekanju umrla u suzama. Biti će to suze uslišanja, vratit će mi Bog sve što su mi nepravde zemaljske ukrale... Moram oči u oči sa Zvijeri... moram vratiti sve ono nježno... moram postati sva ono što u nutrini jesam, LJUBAV SAMA, BEZ RANA. Moram pobjeći iz zemaljskog u rajsko koje me prihvatilo ovako bolnu i izruganu... kao da sam najlipša. Razumjelo me nutrinom sveto i kad mi je sve vanjsko oteto.
Od Ana Emanuela, Bilaj 10.09.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar