subota, 14. rujna 2019.

LJUBAV NUTRINE

Suze su te moje potajno blagoslovile, samo to sam željela anđele! Našla sam način da te ljubim i kada svoj život gubim. Našla sam te u molitvi ljubavi, prema svetima. Zafalio mi netko samo moj tko bi zagrlio moju ljubav bez straha, pa ti dođem pred san da ti osvane najlipši dan... dođem ti kao osjećaj duše nikada tijela. Postajem tijelom izgubljena. Zaprijetila mi bol, ali ne ide joj mileno, ljubav nebi neg ljubav! Zagrli ono najlipše u meni, tako moja patnja tijela vrijedi. Optužit će me svi,  samo neće sveti anđeli, samo nećeš ti od mene odustati, sa mojom dušom ćeš kleknuti pred Svetohranište, da ti na krilima umre sve ono što boli me. Za tebe je slatkoćo samo ono melemno što u meni sja, nikakva mana, nikakava rana... to će u grob. Neću biti tijelu rob... neće me više nitko odbaciti, postat ću anđele ono što postaju oni koji iz ljubavi umiru. Isprosi mi milost rajsku, oblačak meki i krila tvoja koja me brane od zloga. Ne napusti me ti sveta ljubavi. Jer znam ne može nitko zemaljski moj križ ljubiti, na dušu me priviti.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 14.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar