nedjelja, 22. rujna 2019.

OPORUKA LJUBAVI 💔


Sanjala sam kako
molim sa rukama tvojim.
Sanjala sam umrla sam,
u tebi sam oživjela!

Sanjala sam suze moje
kako biserne perlice
u tvojim rukama postaju.
I ne nije mi žao umrijeti,
samo da znam da se je
moja ljubav molitvena
u plemenitom muškarcu probudila.
Hoću dušo duše moje
da dokažeš što znači čestit muškarac,
hoću da svi vide tko je to anđeo moj.
Hoću da znaju da je krunica štit,
da je ona ukras, a ne sav onaj
svjetovni nakit i bogatstvo
umišljenih idola.
Hoću da dok klečiš
pred Svetohraništem da znaš
koliko te tvoja poniznost uzvisuje
pred Božjim očima,
i kako je najlipša vrijednost muškarca
pobožan čin klečanja iz vapajne ljubavi.
Ne treba čovjeku puno,
treba mu samo zagrljaj svet
u kome olakšano diše
i milost mu Božja suze briše.
Imaj me sad kad nema me,
u osmijehu svom nađi me!
Mrtva te tijela mogu naći,
dušom dodirnuti.
Koja je milost u Kristu usnuti,
nastaviti sveto voljeti.
Sanjala sam, u krvi se bolna
probudila, želim da si radosan
ako ipak ovo ne bude san.
I ja umrem u molbenicama svojim,
jer molitvama vječnim
moja duša pripada!
Od 💔 Ana Emanuela, Bilaj 22.09.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar