subota, 21. rujna 2019.

🌹SVETA RITA zaštitnica u beznađu🌹


U beznađu nado,
u trnju ružo mirisna,
rascvjetaj se pred licem Gospodnjim
i na svoje latice,
stavi moje suze kao rosne molitve!
Prikaži ljubav i patnju moju,
Spasitelju koji ojađene razumi
i presvetim srcem ljubi.
Neka se preobrazi bol u nade zahvalne,
da te svaka suza moja blagoslovi,
i u rukama tvojim svetim
postanu darovni biseri
za Krista kralja.
Neka se bol u meni uspava,
ljubav snažna probudi,
pomozi mi ustrajati pod križem
da mogu tuđu bol razumjeti
i u molitvenoj je duši nositi,
na misna slavlja i klanjanje.
Potakni u meni strpljivost,
oprost, pokoru, sebedarje.
Isprosi mi milost svete ustrajnosti,
radost u žalosti križa.
Ohrabri me u slabostima mojim...
Budi mi zvijezda u noći,
da mogu sjajem vjere, molitve i ljubavi
jednog dana pred Krista doći,
da ga ne ražalim tugom i grijehom,
pomozi mi svojom radošću
i svetim osmijehom,
biti odana krilima Duha Svetoga.
Pouzdana nado, sjedinjena sa Kristom,
čeznem za tvojom dušom čistom,
povjeravam ti prošnje svoje...
kao ljupkoj duhovnoj sestrici,
mojoj svetoj zaštitnici duše!
Sveta Ritice, Božja biserna perlice,
zamiriši nadom ovo beznađe.
Uljem od ruža, blagoslovi rane ove,
koje Kristovu milost zazivaju i vole.
Amen. 🌹

  Od Ana Emanuela, Bilaj 21.09.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar