srijeda, 25. rujna 2019.

NEBESKA KUĆICA

Rastuži me bol, gorka nepravda... ali radost je moja dar vjerne nutrine! Tamo me čeka molitvena kućica nebeska, znak križa, sa kojeg Krist govori nježno me zagrli sa svim svojim molitvama duše, sa svim svojim bolima, sa svom vjerom i ljubavlju srca. Sići ću tako sa križa i prošetati sa tobom rajskim livadama na kojima rastu ljekovite biljčice, od kojih tvoje djetinstvo i mladost ozdravlja... i ti bivaš nova i blagoslovljena. Suze moje znaju put do Spasitelja koji mi Duha Svetog šalje da moje emotivno srce ne stane. Otkucava za sveta uslišanja, za milost Presvetih rana, za ljubav požrtvovnu. Križ je ključ za ono što ni ne pojmimo da će doći... sa ovim križem shvaćam ljubav je sve, ona otvara vrata moje nove postojanosti... tu iza vrata moje kućice očekuju me sveta iznenađenja... Bog zna što bi me najviše obradovalo. Tako neka bude, kada volja Očeva milost spusti, preko milosti Sina Isusa i darovima Duha Svetoga. Vrijedi to isčekivanje, jer znam da će doći, sve ono što mi je radost nutrine. Naše ja samo ono što volimo, to nam vječno pripada. To ni tuga, ni bol, ni nepravda ne može ukrasti. Što Bog naumi ispuni. Blagoslovljena Božja tajnost i skrovitost darova koji silaze. Amen.
Od Ana Emanuela, Bilaj 25.09.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar