subota, 21. rujna 2019.

MOLITVA DUHU SVETOM ZA JAKOST POD KRIŽEM

Duše Sveti, Tješitelju molim te, životvornost objavi okovima mojim, da se ne stidim tijela napaćenog, da me ne boli odbacivanje i pretvornost lažnih ljudi, već da se radujem što te dušom proslavljam i volim! U haljinu Jeruzalemske utjehe svečano mi obuci dušu, na ljubav neka mirišem za zauvijek, posebne miomirise neka zadobiju trpljenja i rane moje, kada me ne bude. Ne da bi ja bila bitna, meni ime izbriši sa lica zemlje, ali prizemni darovnost utjehe u srca i duše bližnjih. Neka se raduju buduća sveta plemena, zbog mene obične smrtnice i grešnice, koja je iskreno voljela i za spasenje svijeta molila. Darujem ti sve što jesam kada sam najmilija licu Kristovom, darujem ti dušu vapajnu. Amen! 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar