četvrtak, 26. rujna 2019.

BOLNA BJEŽIM U PJESME U KOJIMA SAM RADOST DAROVNA

Bježim u radost, bježim ovako bolna u bezbol pjesme, tamo sam voljena duša, tamo me okovi tijela ne robuju! Pjevam da bi svjedočila svim ranjenima, odbačenima, neshvaćenima, da kada ljubav duše oslobodimo, nećemo ovisiti o manama tijela. Jer se vjerom oslobađamo i živimo ono što smo uistinu u sebi. Radosni u Gospodinu! Možda me zemnost učinila učahurenom... ali moji stihovi su krilata leptirica Božja, sletim blagoslovom molitvenim na duše, posebno na one koje mi Bog na put šalje! Ostavim nježnost, nektar koji sam ispila iz Raja, pokušavam ovako bolna tijela ozdravljati duše. Darujem dušom osmijehe i kad mi se od tuge tijela umire.... živim da obradujem druge. Tako moj križ ima smisao, ima nebesku vrijednost! 😍

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 26.09.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar