utorak, 17. svibnja 2022.

VRIJEME LJUBAVI JE VJEČNO

VRIJEME LJUBAVI JE VJEČNO! 🎺💕🕊

Nedostaje li vremena, 
da ti kažem sve...
o ne' ne dostaje....
Sve to duša u duši osjeti...
sve u knjige vječnog života 
anđeo čuvar zapiše... 
Samo se istina i ljubav,
pred licem Božjim vrednuje.

Što je zemlja tek 
kap za mene,
kap za tebe... 
vrijeme nas ne uništava.
Slapovi su vječne ljubavi u nama.

Znam,
ja moram nadići kukavičluk tijela,
ja moram postati preobražena 
ljubav bijela, na kojoj će 
postojati slatke suze ganuća u 
milosnoj nebeskoj rosi. 

Sav miris utjehe vječne neka me 
tebi nosi, sve zbog skupnog 
slavljenja Gospodina.

Ja ti neću biti bol, ni trnje,
samo cvjetni pupoljci na tvome srcu.
Aha cvjetat će ljubav u ranama.
Hoće!

I čuvat će te ono najskrivenije u meni,
to što mene zna čuvati u tebi.
Ono sačuvano od zvijeri,
ono čuvano u krilima Duha Svetoga,
što nam patnja nije otela,
već Kristova ljubav sačuvala. 

Srce moje poznaje i tišinu i glas
tvoga srca, jer mi nisi osjećaj za 
jedan dan... 
I ne dopusti da ti 
odem iz otkucaja radosnih,
to samo nikome ne dopusti.

Pusto je i sve je bez smisla,
bez prisutnosti tebe u meni,
mene u tebi. 
Mi smo se morali imati oduvijek 
u vjeri u ljubav.

Pitomo moje jelenče,
pripitomi me pašnjacima svoga srca,
da se tamo igramo sa malim lanešcima.
Sanjajmo Raj i na zemlji,
Bog najlipše snove blagoslovi.

Bog te poznaje...
i dovoljno mi je.
Jer Njemu vjerujem.
Ljubi te i ja te vjerom ljubim.
Ljubim te drugačije od svih
i zato sa nama 
nastaje sve novo u
Gospodinu! Amen. 💦🕊

"Bitnije od sve prošle patnje, zbivanja...
je ovo naše sada i 
sve ono što je trpljenje iz ljubavi donijelo,
srce spoznalo i čuva za vječna putovanja."

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 17.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar