subota, 7. svibnja 2022.

LABUD NA JEZERU OD SUZA

LABUD NA JEZERU OD SUZA 

Ja i ti nađeni u krvi i venama,
ja i ti nađeni u osrčju.
Ja i ti nađeni u plamenu vjere,
ja i ti nađeni u očima punima sna.
Ja i ti kao glazbalo i kao da 
netko svu tu našu ljubav svira.

Prozračne su pozornice naše,
balerina je slomila nogice,
ali baletan na jezeru od zaleđenih suza,
dolazi, kaže traži mi 
odraz u tom bolu.

Pa te osjetim kao labuda, koji
šapuće labudice što si se zbog 
tjelesnog bola umislila 
da si ružno pače,
ti si moja bjelokrila duša,
što glas Duha Svetog sluša i 
nemoj u bol, kada sam ja 
oduvijek dio bića tvog!

Utisnuo si mi krila na srce i
hodaš nježno po našem jezeru,
plešeš sa mnom u bezbolu.
Učimo pobjedonosne korake,
da nas ne omete zemaljsko krvarenje.

Odsjaju nerazorive ljubavi,
radosti moja, samo budi tu
gdje me samo ti možeš vidjeti
u istinskom novom ruhu,
koje ovisi o anđeoskom kruhu.

Toplo srce, otkucaju vjere.
Kada prođe život,
ti nećeš proći i
neće proći naše vrijeme,
vrijeme vječne ljubavi.

Jezero tuge će se preobraziti u radost,
u njemu će Bog oživjeti sve što 
sam voljela, ruke za koje sam molila.
Imat ćemo dječicu i našu malu kućicu... 
i hoćemo slavit ćemo Gospodina 
zauvijek, jer mi bez Njega nebi ni postojali.
Ni sad u snu, ni na Nebu.

Duh Sveti govori voli ga, to je sveta vrlina.
Voljeti je sasvim ljudski i u redu.
I tek voljet u bolesti treba.
Tako ću ozdraviti i ljubavi vječno služiti 
u obostranoj radosti! 

Labude bijeli blagoslovljena ti krila,
koja su se nježno oko moga srca svila.
Zbog njih sam ja bijela labudica,
jer si moje mane tijela svojom 
svetom ljubavlju ukrasio.
Od ružne lipu ptičicu učinio.
U Nebo me vinuo! 
Duša mi je u bjelini sada, a 
ova crnina tijela će da se uspava. 

Amen 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 7.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar