ponedjeljak, 30. svibnja 2022.

MISIJA LJUBAVI

A vidit ćeš kako ljubav nije do lipote i boje očiju, do nježnosti je sjaja duše, do toga kolko nekome fališ, koliko se nekome čistim 💗 daješ! Samo ćeš jednom u životu takvu ljubav upoznati, samo ćeš jednom to doživjeti. Kada zatvoriš oči svjetovne i otvoriš duhovne. I počneš gledati onim očima koje vide ono što na zemlji malo tko vidi i može podnjeti iz požrtvovne ljubavi. Neće te znati voljeti neljubav, onaj tko se boji križa, onaj tko pada u nesvijest kada vidi krv i suze... onaj tko te izruguje... voljet će te onaj koji je hrabar za mučeništvo. I zna mu svetu vrijednost. Jako je lako prihvatiti finoću i zgodnoću, uspješne dame, a seljančicu izrešetanu bičem nju može voljeti samo netko tko je upoznao križni put. Tko je shvatio kako je trpiti, tko je shvatio ljubav požrtvovnu. Takvoj duši nije teško ništa, samo zato jer zna da pomaže Isusu, ljubeć nesavršeno tijelo savršenom dušom koja je u Gospodinu. Što mi ustvari tražimo na Zemlji... gdje vidimo ljubav.... nije li ona skrivena u ranama koje treba cjelivati? Zašto smo tu ako ne u misiji oporavka? Da nije nekom ljubav materija? Da nije tijelo propadno? Da nije neki porok ljubav tvoja? Bilo bi dobro da ti je odgovor da ti je ljubav Bog koji širi krila u srcu voljene duše. Do duhovne je duše ljubav, ne može trajati ono što nije od Boga. Urušit će se sve, samo će duša biti nepropadna kada iskreno voli. Kada je upijala pouke Svetog Pisma. I ne brinem ja, za mučeništvo svoga tijela, znam da duša moja blista u Presvetom srcu i Bog zna kome pripada sva moja ljubav. I ne zamarajte se, moja će ljubav u novo tijelo.... neće me prepoznati nitko.... osim moje ljubavi, a ljubav ka ljubav muku zbog vjere u čudesa zavoli! 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 30.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar