srijeda, 18. svibnja 2022.

RAM SRCA

Slavila sam oduvijek ljubav našu,
i slaviti ću je stalno.
Jer nisam preživjela ni jedan dan,
bez tebe...
Bio si mi i tako odsutan,
prisutna čaša slatkoće dok
ispijam molitvene suze.
Slanost je uz tebe postajala slatka.
Uvijek sam vjerovala da postojiš.

Ostavljao si svjetlosne tragove,
po mojoj duši...
jer si ušetao u moj život bosonog,
bez blata i grubosti...
bez suda.

Ostavio si mi povjerenje u srcu na dar.
I šetnju hoda duše...
blagoslov razumjevanja križa.

Pa ti mogu reći ljubljeni,
jesi ti moj stalni san...
Moje ono oduvijek.
Moje ono zauvijek...

Moram ti reći;
Pokri se zastavom ljubavi naše,
uokviri nas u ram srca.
Neka ono kuca kao da već 
jesmo duhovna obitelj.
Kao da sam ti već darovala 
malo čudo.
Kao da si najsretniji čovjek
na svijetu.
Jer moja duša to želi za tebe.
I to ti za sad bar duhom donosi.

Stvaraj vizije slađano,
pravo je da se volimo i na zemlji
kao da smo na Nebu i
da nam oči sjaje uslišanjem.

Ne daj mi da se uplakana probudim,
zato jer sam u snovima samo
tebe vidjela... 
Ti si djelotvorna ljubav,
ti mi objavi javu punu
naših blagoslovljenih osmijeha,
radosnih susreta.

Križ za križ,
to bi da smo ti & ja.
Dva mala drveta pripita 
jedno uz drugo.
Bogu da služimo vjerno.
I da procvjeta plod na tom
divnom stablu ljubavi.

Vrijeme je buđenja,
izbavljanja iz rešetaka.
Dođi, pohiti slaviti 
svetkovinu naše ljubavi.
Znam da su svi datumi svijeta naši,
ali jedan će biti ugraviran 
u Božjoj knjizi vječnog života.
I tamo gdje su naša imena,
pisati će isprošeni po Božjoj milosti.

Ja te samo takvog trebam.
Ja te samo takvog žeđam.
Ljubav za ljubav, 
to je sve što tražim.
Amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 18.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar