srijeda, 11. svibnja 2022.

MOJA PJESMA

Moja pjesma, služi tome
da se nastavlja u tebi,
da živi u snovima i 
da osjećaje oživi u javi...
Moja pjesma služi svetoj ljubavi!

U zemlju pasti neće moja slova,
njih smrt pokopati neće,
jer su te misli krilate i
bježe u Nebo.

Svakim jutrom one se bude,
a noću sanjaju u srcu sanjara.

Boje beznađe u nadu.
Izbavljaju iz tame, 
odvodeći te u svjetlost uskrslu. 
Da u njima je moj duh uvijek životan 
i besmrtna je moja duša 
u drugim dušama.

Moje pjesme izgovoriti će proljeće
i prve laste...
I zima će u pahuljama šaputati sonete...
i stih do stiha će biti u jesenjem lišću...
i ljeto puno sunca, obasjavati će
zračice moje poezije i proze.
Oblaci će ispisivati roman...
vrijeme će kazivati zapise duše...

Doći će dani, o već dolaze...
ubrzano...
kada će sve kazivati 
da je moja pjesma besmrtna.

I u prahu moga srca
svirati će harfa.
Vraćat ću se u mirisu ruža,
da te volim. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 11.05.2022. 






Nema komentara:

Objavi komentar