četvrtak, 26. svibnja 2022.

FALI MI OBIČNI MALI ČOVJEK KOJI JE LJUBAV ANĐEOSKA

Volim te pjesmama,
volim te kroz zrak koji dišeš,
volim te kroz vodu koju žedan piješ.
Volim te i kroz sunce i kroz kiše i 
kroz grane kada ih vjetar njiše.
Volim te kroz sve što činiš,
kroz svaki pokret tvoje ruke.

Volim te čuvati dušom dok sanjaš.
Volim vjerovati u nas. 

Volim te kroz svaki izrasli cvijetak,
volim te mirisom vjere.
Tko da mi zabrani tako te voljeti i 
na zemlji,
tako kako se sa Neba voli!

Ja ne znam voljeti obično,
kao normalni ljudi.
I ne želim.
Ja se pojavim kao paranormalna
aktivnost srca i duše.
I neće ti zasmetati moj glas,
jer je čujan samo ako 
želiš da te se nježno vječno voli.

Dopustit ćeš ranama cjelivati.
Jer znaš me po osjećaju smiraja.

Možda djeluje da tražim previše,
a ne ne tražim.
Tražim samo čovjeka u čovjeku.
Da zacenemo od smijeha 
eto samo zato jer smo u ljubavi Božjoj.
Jer smo željni dragosti u grudima.

Ukras koji tražim je srce u srcu,
duša u duši.
Ta je lipota najlipša.

Fali mi moj čovjek,
nenametljiv a tako obziran za sve.
Onaj koji bez srama kaže 
nemam pojma...
samo Bog zna.
Fali mi čovjek koji bi i svoj vid
poklonio sljepcu...
Fali mi čovjek koji bi svoj 
posljednji kaput u sred zime
poklonio siromahu.
Fali mi čovjek čiji osmijeh raduje
i dobre i loše, 
jer svima blagoslov daruje.
Fali mi čovjek koji bi se sa mnom igrao
poput djeteta koje ne poznaje zlo.
Fali mi čovjek koji voli djecu.
Fali mi čovjek koji otklanja suze,
utjehom a maramica mu je 
vlastito srce. 
Fali mi čovjek koji brine 
zbog tuđe nesreće 
i sve čini u skrovitosti. 
Fali mi čovjek koji moli i 
zaustavlja psovke,
ratove... 
obrana mu je Riječ Božja. 
Fali mi čovjek kojem se 
ljubav čista živi, 
a ne samo sanja.
Fali mi čovjek čije oči razume boli duše.

Fali mi i zato ga takvog volim.
Zato ga takvog dozivam.

Fali mi mali obični čovjek,
taj je najveći junak moga srca.
Fali mi onaj koji zna sve moje tajne
i čuva ih u riznici svoga malog srca.
I da taj "maleni" je upravo zato
veliki anđeo ljubavi! 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 25.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar