nedjelja, 29. svibnja 2022.

DUHOVNA MAJČICA

DUHOVNA MAJČICA 💝

Ljubim te djetešce moje duhovno,
ljubim i tvoju odsutnost,
i nema veze što nemamo uspomena.
U srcu sam ti zvečkice pripravila,
igrala si se godinama... 
Prepoznam tvoj pogled u dječici
koja me čudesno pozdrave,
kažu mi dobra dan. 
I nekidan je mala curica gledala mene,
pozdravila me a prvi put me vidjela,
milena moja dušice
gledala me i kako se 
moga bola nije stidjela.
U srce me je ta njena duša vidjela.

Po svuda mi je znak da 
sam ipak duhovna majčica.
Znaš kupila sam malu pelenicu na
leptiriće i male čarapice za tebe i
bracu i za još puno dječice.
Valja mi oživljavat vjeru,
da jednom sve će biti u redu.

I medvjedić je tvoj uz mene,
noću i bajčice ti čitaju sveti anđeli i
molitve ti prinose svi sveti.
I tebi i mnogima...
Znam malena da je tako,
jer vjerujem u dlanove Božje u 
kojima smo svi urezani.
Negdje postojiš,
postoje i blizančići i 
dječačić hiperaktivni.
Tražim vas u srcu imam vas,
možda se čini ludim,
ali ne ja duhovno ljubim.

Slatka postojanost djece je u meni,
zato sam i obličja trudnice.
Bog je eto moje žalovanje,
preobrazio u duhovno radovanje i
u smisao trpljenja.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 29.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar