subota, 7. svibnja 2022.

PRIJE SNA

PRIJE SNA 💝

Prije nego usniš,
da ti kažem,
idemo kući jedino moje,
ustani potrči, k meni se zatrči.
Ja bit ću tu...
da te obradujem dušom radosnom,
da te grlim ljubavlju iskrenom.

Prije sna znaj ja biti ću tu,
da duše skupa kući putuju.

Vraćamo se grleći plavetnilu Neba,
bezbolu i miru koji nam treba.
Ššššš još malo i mi ćemo zaspati.

Odlaze u ljubav naši životi.
Mirisne kao ljubičice u rosi...
Sjedinjeni smo kao rožnica i kapci,
kao prst i korijen noktiju...
kao krv i vene,
kao lijeva i desna aorta srca,
Tu smo ti u meni, ja u tebi.
Mi smo jedno. 

Uzimamo mi i obličje svega lipog 
što postoji, 
posjedujemo život pun milosti.

Princ si kralja, a ja sam
Princeza od kralja... 
Kristovi smo mi golubići.

Dovoljno za let, 
dovoljno za uslišanje,
koje će u Raju da traje.
Amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 7.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar