utorak, 10. svibnja 2022.

SVETI RAFAEL

Ljubav je moja velika prema arhanđelu zdravlja i ljubavi, čuvana kao uspomena na https://m.facebook.com/svetirafaelemolizanas/
i možda su ta sveta krila Rafaela sve što imam u ovom trenuku kao blago, za mene se bore da moja duša ne klone. I znam da stupa pred licem milosnim znam da mi od Svevišnjeg radost u žalosti donosi. Znam da izdržala ovaj križ nebi da nije odavno uz moju bol koju potpomaže krilima vječne ljubavi. I zamišljam to lice milo, kako me je ozdravilo, iz rijeke Jordan ribice mi donio, žuči Asmodeja otjerao, da ne umre moja nada u ljubav autentičnu, jer prihvatio bi netko ovaj križ kao orden ljubavi, kao simbol spasenja, on to zna. On mi je utjeha. U krilu njegovom bdijem u drugom se njegovom krilu ljubav moja budi, jednom će me se netko zaželjeti svim srcem i za mene će da se potrudi, nije važno vrijeme, ljubav vječna je i dođe, nježno, ona ne pretjeruje, mir daruje. Hodaj arhanđele, poleti, moju ljubav blagoslovom posjeti, križiće mu na čelu i srcu ostavi da budemo simbol Kristolike ljubavi, amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 10.05.2022.

DEVETNICA ARHANĐELU RAFAELU ❤

Slavni Arkanđele sv. Rafaele, veliki prinče nebeskog dvora, glasovit si i uzvišen zbog svoje mudrosti i milosrđa.
Zaštitnik si onih koji putuju zemljom, morem ili zrakom, tješitelj si unesrećenih i utočište grešnika.
Preklinjem te pomozi mi u svim mojim potrebama i u svim patnjama ovog života kao što si jednom pomagao mladom Tobiji na njegovim putovanjima.
Jer si lijek Božji ponizno te molim da izliječiš mnoge slabosti moje duše i bolesti moga tijela.
Posebno te molim za milost.....( reci nakanu ) i milost savršene čistoće da me učini hramom Duha Svetoga.
Amen.

Sv Rafaele, veličanstveni od sedmorice, koji stoje pred Njegovim prijestoljem koji živi i vlada, anđele zdravlja, Gospodin je ispunio tvoju ruku melemom s neba, da olakšavaš i liječiš naše patnje.
Ozdravi i izliječi sve bolesne i vodi naše korake u nastupima sumnje.

MALA KRUNICA SVETOM RAFAELU ARKANĐELU

Ova krunica je malena; počinje medaljicom sv. Rafaela arkanđela, iza koje slijede 3 zrna na čast Mariji, Kraljici anđela, poslije kojih slijede 9 zrna na čast 9 korova anđela...

Ljubeći medaljicu moli se:

Ti si Rafaele, liječnik
ti si Rafaele, vođa
ti si Rafaele, pratilac
uvijek nazočan kad ljudi trpe.

Na svako od tri zrna
na čast Mariji, Kraljici anđela moli se

Zdravo Marijo

Na svako od devet zrnaca krunice
u čast devet korova anđeoskih moli se:

'Svet, Svet, Svet,
Gospodin Bog nad vojskama.
Nebo i zemlja su puni Tvoje slave:
Slava Ocu,
Slava Sinu,
Slava Duhu Svetomu.'

Na kraju:

Sveti Rafaele, anđele zdravlja,
ljubavi, radosti i svjetla, moli za nas!

Litanije sv. Rafaelu arkanđelu

Gospodine, smiluj se!
Kriste, smiluj se!
Gospodine, smiluj se!
Kriste, čuj nas!
Kriste, usliši nas!

Oče nebeski, Bože, smiluj nam se!
Sine, otkupitelju svijeta, Bože, smiluj nam se!
Duše Sveti, Bože, smiluj nam se!
Sveto Trojstvo jedan, Bože, smiluj nam se!

Sveta Marijo, Kraljice anđela, moli za nas

Sv. Rafaele, moli za nas
Sv. Rafaele, obdaren milošću Božjom, moli za nas
Sv. Rafaele, savršeni štovatelju Božje riječi,
Sv. Rafaele, strahu demona,
Sv. Rafaele, istrebitelju zla,
Sv. Rafaele, zdravlje bolesnih,
Sv. Rafaele, naš branitelju na sudu,
Sv. Rafaele, zaštitniče putnika,
Sv. Rafaele, tješitelju zarobljenika,
Sv. Rafaele, radosti očajnih,
Sv. Rafaele, ispunjen gorljivošću za spas duša,
Sv. Rafaele, čije ime znači Bog liječi,
Sv. Rafaele, ljubitelju milosrđa,
Sv. Rafaele, biču zlih duhova,
Sv. Rafaele, pomoćniče u pošastima, gladi I ratu,
Sv. Rafaele, anđele mira I blagostanja,
Sv. Rafaele, obdaren milošću liječenja,
Sv. Rafaele, voditelju u krepostima I pobožnostima
Sv. Rafaele, pomoći svih onih koji te zazivaju,
Sv. Rafaele, koji si bio pratitelj I zaštitnik mladom Tobiji na njegovom putovanju,
Sv. Rafaele, o kojemu Pismo govori: Rafael, sveti anđeo Božji, poslan je da izliječi,
Sv. Rafaele, naš odvjetniče,

Jaganjče Božji koji oduzimaš grijehe svijeta, oprosti nam Gospodine!

Jaganjče Božji koji oduzimaš grijehe svijeta, usliši nas Gospodine!

Jaganjče Božji koji oduzimaš grijehe svijeta, smiluj nam se Gospodine!

Kriste, čuj nas!
Kriste, usliši nas!

Moli za nas, sv. Rafaele arkanđele,
Da dostojni postage obećanja Kristovih!

Gospodine Isuse Kriste, po molitvama sv. Rafaela arkanđela, podari nam milost da izbjegavamo svaki grijeh I da napredujemo u dobru dok ne dođemo u nebesku domovinu, Ti koji živiš I kraljuješ u vijeke vjekova. Amen

Nema komentara:

Objavi komentar