petak, 20. svibnja 2022.

DUHOVNO POSVOJENJE

DUHOVNO POSVOJENJE 🎺🕊

Ružmarinom vas krunim
dječice moja
povoje od latica vama darujem.

Krunim vas majčinskom utjehom,
jer vi ste moje blago najveće.
U očima vašim raduju 
se anđeli nebeski,
svaki mi utjehom 
krila srce oslobodi.

Balzame sa vašeg lica,
u oči moje stavljate
tugu sa vama zaboravljam.
Evo mama se uz anđele svoje oporavlja.

Zvečkice vam struke svete krunice,
oko maminog vrata
molite se i kazujete
mama nisi sama.

Nerotkinja zaista ima više dječice
nego li ona koja je rodila.
Jer ona misli na sve,
može srcem duhovnim molitvenim
biti tamo gdje život svima počinje.

Neka me dječice sad u obličju trudnice,
porod je moj bitan Raju i
Božjem zagrljaju.
Trudovi su stalni... i nema veze...
možda je tek smrt
viđenje vjere.
A možda Gospodin
ima plan nad planovima.
Jer Njegove su misli iznad 
svih misli i mišljenja svijeta.

I meni više patnja i ne smeta, navikla sam.
Samo mi krivo jer ljubav da je oslobođena
mogla bi puno više. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 20.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar