utorak, 10. svibnja 2022.

GOLUBE

GOLUBE 

Zar da zgužvam papiriće duše,
da mi bol sakrije vokale ljubavi,
da mi suze isperu slova pjesničke nade...!?
Ne smijem to mileno,
privržena sam ti previše 
da bi odustala od misliti na 
vječne osmijehe naših duša. 

Lutajuća je moja patnja ko ranjena 
golubica ustrijeljena je moja duša,
ali nisam iskrvarila zbog krivolovaca.
Poletjela sam golube k tebi,
darovao si mi svoja krila.

Diraš u meni ono skriveno,
neistraženo i to čuvaš i to voliš.
To si sakrio od zvijeri u tajne riznice...

Izgubljeni smo od beznađa u sjeni,
ali svetoj svjetlosnoj sjeni
Boga Živoga,
i neka nas tu u čistoj vjeri u radost,
tako ću ovaj križni put izdržati.

Ako ja klonem, ti me nosi,
ti golube moj leti! 
I ja ću tako biti oslobođena,
sjedinjena sa krilima vječne ljubavi! 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 10.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar