ponedjeljak, 23. svibnja 2022.

BUDI TU

RADOST U TRPLJENJU 💕🎺🕊

Radost poklona trpljenja,
veća je od plodnih polja.
Tu u srcu gdje si čuvan 
svjetlom vjerne ljubavi.

Ljubljeno mnogo izgubih,
ali mnogo i zadobih tražeći te
u sred patnje.
Zvoniš poput pročišćenog srebra
u meni, stapaš se u
osrčje mojih tajni.

Neka te sa mnom, 
kao duhovni kaputić bar,
da ne kisne prehlađeno srce moje.
Da me topli vjera u nas.

Danas me uzmi opet za 
duhovnu ruku,
odvedi me na svetu rijeku 
da ostavim u njoj sve svoje suze.
U školjke svoje duše položi moje bisere,
da te taj sjaj blagoslivlja. 

U tvome imenu plovi moja nada...
i radost si moja duhovna 
već sada.

Ti znaš sve,
znam da znaš.
I čuvaj sjaj naših duhovnih duša.
One su nađene 
pod svetim nebom,
jesu kao radost Božja.
I ostaj mi radost vječna podrška.
Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 23.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar