srijeda, 18. svibnja 2022.

DUHOVNI CVIJET

Lipoto izrasla u osrčju vjerovanja,
samo mi cvijet sa livade dovoljan,
da zadobijem nektar blagoslova,
da mirišem na uzdanje.

Voljela bi čuvati taj neuveli cvijet ljubavi,
posebno te tvoje dvije crvene latice,
što me drugačije od svijeta ljube,
na njima je rosa iz cvjetova uskrsle ljubavi.
I balzam da im bivam. 

Voljela bi ti u njedra dozvati svete leptire,
da te radosno svuda prate...
Da nikada ne uvene cvijet ljubavi.

Svjetlo smo uz svjetlo,
sve da sunca nestane,
Mjesec svoje zvijezde ugasne,
voljela bi mi da svjetlimo sve 
zbog ljubavi za Gospodina.

Da istina je želim ti radost,
da istina je želim ti mir,
želim da si blagoslovljen jer
kroz trnje anđeoski cvijet donosiš.
Cvijet koji ne vene,
jer miriše na tebe i mene. 
Cvijet duhovnih duša,
na čijim je laticama 
rosa svetih mučenika.

Krv se Kristova u nektar cvjetni smjestila,
da u ljubavi rajskoj ispijemo spasenje.
Da ispari sva prošlost... 
jer sa nama je sve novo.
Staro je minulo...
Sve je puno svježine... 
miomirisa vjere, uranja i ljubavi.

I taj duhovni cvijet smo si mi,
jer sve će proći... osim
osjećaja duša kojima je izvor Bog.

Samo ljubav autentičnih latica,
može ispraviti nepravdu, smiriti bol,
donjeti nadu. 
I uzdati se u milost nad milostima. 
I bivaj cvijete moj na dlanovima Očevima
uljuljan kao na livade na kojima si 
istinski voljen, na tajanstven način,
način vjere u ljubav. 

A ja, ja ne mogu da ne mirišem na ljubav.
Ne mogu venuti, niti ću dopustiti
da ti uveneš ikada. 

Duhovno je bar od vječnosti,
i jesmo mi smo mali najmanji cvijetić
pun velike ljubavi za Gospodina.

Mileno, skupa ćemo ako je volja Božja,
izrasti u cvijet vječne ljubavi. 
Rasti će nam latice jer 
ljubav u Kristu potiče na rast, 
i te skupne latice darivati će hvalu Bogu,
zauvijek! Amen. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 16.05.2022. 




Nema komentara:

Objavi komentar