četvrtak, 12. svibnja 2022.

ANĐELAK LJUBAVI

ANĐELAK LJUBAVI 💕

Bio si miris ljubavi,
oslobođen u mojoj 
odsutnosti od tijela.
Bio si moja duša,
smiraj da ne padnem u očaj.

Viđala sam te na rubovima sna i jave...
u pjesmama si bio moje jedino sjećanje.
Imala sam amneziju na boli sve,
kad sam kraj tebe.

Ulazila bi u svetišta,
neistražena, nebil pronašla tvoju sliku.
Da je stavim kao pečat na dušu.
Jer ljubav je jedino blago za kojim
sam gorljivo tragala.

Trebala mi je ona potvrda od Boga,
da on je samo tvoj,
nije mi se više dalo biti tuđa,
peta, deseta... 
neka prolazna utjeha.

Sa mnom si putovao kao radost,
kao plišani medvjedić djetešcu si mi bio.
Tu stalno, za zauvijek. 

Davao si mi mir, spokoj...
i bez nas ni ja nebi postojala.
Morao si naći način da me nađeš.
I našao si me.
Svjetlo si moje duše.
Jedno smo mi biće. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 12.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar