četvrtak, 5. svibnja 2022.

MOJ PUT SA GOSPODINOM

Nadvio se križ tijela 
nad ljubav duše! 💗🎺💦🕊
Ipak sam uvik bila tamo di mi je duša;
https://m.facebook.com/svetijakovbilaj/
Malo voljeno crno pače među 
bilim voljenim labudovima,
velika ona mala pufnasta,
a ustvari najmanja od svih,
zaigrana curica i dan danas
i ostati ću radost Božja u sred okova
i uvijek il tijelom il dušom sa NJIMA! 🤗

Nisu me stranci voljeli, tijelo mi osudili,
Nisu me promijenili, samo su me ranili...
a nisu ni pitali što mi je.
Pa eto nije mi ništa, 
samo sam Kristolika.
Ne zamarajte se. 
Ono davno na mene bačeno kamenje 
ja sad nosim kao bisere molitvene.

Bog brine...
Još ovoliko Golgote...
najmanji problem.
Nije mi žao ni suza koje pišu,
ljubav molitvena su i
znače spasenju.

I ne nisam se hranila nadhranom...
ni tovila... 
i nije više bitno tko je kriv,
ja sam uspjela biti radosnica Kristova,
koliko sam god mogla ja sam 
muku opjevala i opjevavam,
a Bog je učinio 
da ona bude puna ljubavi i
kad je bila puna trnja, krvi, bolnica i suza.

A vi mali moji prijatelji,
još maleni od bolesti umrli 
prijatelju M_____
i poginula u ratu prijateljice A______
znate to najbolje, znali ste me i na zemlji,
a još više jer me gledate sa Neba. 

I vi najbliži, koji ste me uvik branili i branite.
Puno vas je, ali prepoznat ćete se! 💗
Od 💗 se zahvaljujem! 💦🕊

Bude mi zaista dana kao da 
sa Zemlje nestajem i disati prestajem.
Zato na vrime da kažem da vas VOLIM
i za vaša uslišanja molim! 

I nije tolika žalost ako umre tijelo
čija je duša muku iz ljubavi živjela. 
Duša kada trpi raduje Gospodina,
sjedini se sa njegovim ranama da ih cjeliva,
smrt je tamo u Raju pobjeđena.

Sve je privid, osim svete ljubavi.
Izdrži svijete u Kristolikosti se radovati. 
Uzvjeruj u pobjedu Duha Svetoga! 

Poseban blagoslov velečasnom koji 
se svima dariva, našem radosnom 
Stipi Zebi, nezaboravnom u djelima milosrđa!
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/lika-senj/prec-stjepan-zeba-svecenik-graditelj-nogometas-covjek/

Od 💗 Ana Emanuela, 
Bilaj 5.05.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar