srijeda, 24. studenoga 2021.

ZAOGRNUTA TORINSKIM PLATNOM U PEĆINI DUŠE

Isuse! O Milosni Živući Isuse, tu si u mome tijelu kao u pećini, tu si moja sveta, presveta radosti, još platno tvoje prekriva rane moje, još me Duša tvoja od grijeha brani i od buke svijeta smiruje. Još si stijena moja, još se u tebi odmara moja bolest. Nema mi utjehe bez tvoga bijelog platna, bez krvi predragocijene koja pada na moje napaćene vene, pa se učini da ću od trpljenja umrijeti, a ja oživim iz ljubavi za tebe i slap mi suza krene, sve da bi duše u Čistilištu okrijepila i slijepima za sveto vid vratila. Stvorih u sebi i od svoje sobice malo skrovište, blisko svetište svih svetih i znam sa mnom su u ovoj pećini nade, sa svijećama bdiju i tvoje tijelo spasonosno blagoslivljaju. 🎺🕊Filemonu 1,4 Zahvaljujem svagda Bogu svojemu spominjući te se u svojim molitvama Filemonu 1,5 jer čujem za tvoju ljubav i vjeru koju imaš prema Gospodinu Isusu Kristu i prema svima svetima. Ozdravit ćeš me Isuse, znam da hoćeš, ja ćemo i ti plesati, ova će muka u ime tvoje prestati, nećeš me ostaviti u pećini samu, otvoriti ćeš ovo malo svetište mučeničko i pustit ćeš me u slobodu, radosti moja ljubljena. Vjerujem tvojim milosnim očima, ispunjene shvaćanjem moga križa. Oblikuj me, kroz ovu vatru da bi ušlo ono najlipše iz mene u izvore tvoje vječne ljubavi. Torinskim me platnom prekri i ja ću u duhu ozdraviti. Amen. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar