nedjelja, 7. studenoga 2021.

OSTANI SA MNOM U SEBI

Pronađi me u sebi, 
ne daj mi da umrem,
ne daj mi da odem u nepovrat.
Pronađi me u sebi, onakvu kakvu 
si me volio i kada nisi znao da me ima.
Pronađi me u sebi, kao 
ljubav mladenačku čistu,
kao dušu koju si po molitvi prepoznao.
Pronađi me i sakri od laži i zala,
prekrij me osmijehom radosti moja
velika i mala!
Pronađi me u pšenici, kao cvijetak rosni,
zasadi me u aortu da ti cvjetam zimi.
I čuvaj me za zauvijek,
na dlanovima molitvenim,
sa njih će me prenijeti krila sveta,
do Boga i čut će tvoj vapaj 
Duša Dobroga Boga,
uslišit će nas. 
Dati će nam Raj u nama,
nikada nećeš biti sam,
ni ja neću biti sama. 
Čekaju nas blažene zore,
vječna svitanja,
zaborav na bol. 
Čeka nas slatkoća,
isprati će se iz rana ova sol. 

Ostani sa mnom u sebi,
da nam ne naudi zemaljsko.
Vodi nas ljubavi u rajsko.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 7.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar