subota, 6. studenoga 2021.

LJUBLJENA VJERA

Ja ti vjerujem u vječno sunce, u dar svjetlosti koja silazi iz Raja da bi obasjalo moje tamno uplakano nepce, ja ti vjerujem u moć Tijela Kristovog i da me liječi Njegova sveta ljubav. Ja ti vjerujem da suze biseri postaju i u rajskom stanu ostaju, a one najveće ukrašavaju Kristovu krunu. Ja ti vjerujem u bdjenje svetih sluga Božjih jer bez njih bi klonule ove naše molitvene ruke. Ja ti vjerujem da moja bol i bol mučenika donosi spasenje, jer šapuće o vrijednosti trpljenja. Ja ti vjerujem u Novi Jeruzalem u ljekovito lišće i plodove svih okusa, ja ti vjerujem u tijelo nepropadljivo u koje mi kreće ova besmrtna duša. Ja ti vjerujem u život vječni gdje tuge nema i kako nam Isus čudo veliko sprema. Ja ti vjerujem u ljubav od Boga, u dječicu nerođenu da se imaju roditi i predragocijenoj krvi Kristovoj pokloniti. Ja ti vjerujem u divne ljude u Raju, ali i u divne ljude na zemlji. Nisu svi izgubili ljubav, sačuvali su ponizni i maleni Boga u srcu. I ima nas, ne može nam ništa tama, jer Isusov Duh Sveti bdije u nama, svijetli nam pute i blagoslivlja nas presvetim krilima. Mogu nam tijelu što im volja, ali duši ne mogu ništa, ona je sačuvana pečatom neuništivim, ljubavlju Životvorca. Mi pripadamo Trojedinom Bogu i vraćamo se Nebeskom Kraljevstvu, još samo malo, trube će arhanđela najaviti pravdu Svevišnjega, još samo malo i Bog će razdijeliti pšenicu i kukolj. Budimo brašno od kojeg se mijesi kruh anđeoski. Bdimo i ostanimo svjetliti za Krista, imamo uz sebe plašt Gospin, zaštitni ogrtač svetog Josipa i prekrasan plašt od Predragocijene krvi Kristove, ljubav svih svetih, anđela i arhanđela. Tko Abrahamovu plemenu išta može, više nas je od zrnaca pijeska Bog je održao obećanje, pozlatimo se u vodama čistim. Božji smo narod i nedajte se zavarati propadnim stvarima, iluzijama varljivog svijeta. Razmatrajte Sveto Pismo i budite razboritog srca. Euharistija je naša radost, svijetlimo svima donoseći radosne vijesti da je Bog uz nas i poziva nas u Život nad Životom. Rajsku oazu, koju nam je namijenio još pri stvaranju svijeta. Amen. 🔥🕊💒

Sa ljubavlju sestrica u Kristu,
Ana Emanuela,💕🕊
Bilaj 6.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar