srijeda, 24. studenoga 2021.

MOJ ŽIVOT

Moja ti je bol mala curica, razmažena bebica. Moja ti se bol skrila u djetinstvo u kojem još nisam bila. Sanjam kako sam odrasla u zdravušnu curu, da nisam morala kroz trnje ići, sanjam da sam bez mana i rana, sanjam da sam vječno nasmijana, mada sam to uspjevala i uspjevam zbog Gospodina. Sjećam se kako sam drugu dječicu u bolnicama čuvala pjesmice im pjevala, pa i starije a ja sam bila sama samcata, daleko predaleko da bi zagrljaj od voljenih dobila. I sjećam se orhideja i igračkica kako drugima donose na dar, a ja samo igle i sud dobivala... dugi je to niz godina bijelih zidova... Bilo je tužno djetinstvo moje, ali darove sam kao zakasninu mučenja nedužnog djeteta kao odrasla čudesno dobila... čudesno i dan danas me bližnji oduševe, Bog pamti rane sve, ispravi nepravde... Cvijeće mi miriše često sada i posebni darovi srce raduju.... Sanjam novo tjelašce mladenačko, sanjam da se izbavim iz mučeničke haljine...žao mi malene mene... Postalo je kišno i munje se zabijaju u moje kosti, umaraju me nemilosti, šibaju me kao djetešce koje je učinilo nešto loše i ta šiba ne prestaje, kao ni trnci zapečeni. Koda su me bacili u snijeg i ozebla sam od rana, tako je u tijelu mom, žeže i sve se mislim plamen je sveti to, sveta disciplina, da je od zloga nebi toliko dugo trajalo... nit bi ustrajala. Već bi umrla, već bi davno pod humkom sjeme novo postala, možda bi iz Čistilišta po molitvama bližnjih u Raj dospjela. Ovako još bdijem, još sanjam ljubav i zdravlje, imajuć svo to duhovno imanje u vjeri. U srcu sam odgajateljica i poziv mi je djetinje prirode, moram se vratiti gdje mi je najmilije.... u radost sa posebnom dječicom, još samo da Bog udijeli čudo milosno. Ostati ću djevojčica u 20 tima, zauvijek, pa i mlađa... ali nikada odrasla žena, jer mi treba nježnih dana, igranja, jer mi treba zacjeljenje rana u krilima Djeve Marije u zipkici Isusovoj da se i moja duša kao bebica odmori. Treba mi i odrasti taman za ljubav novu, čistu, iskrenu, darivateljsku. I tako se ozdravlja u potpunosti, kada te nađe sveta ljubav i ti je zagrliš. Sve ti ostvari milost Božja kada dođe vrijeme, a doći će nakon križnog puta muka prestaje i sve novo po vjeri nastaje. Amen.🕊

💕Daj Bože da me jednom nadmašiš u ljubavi, da bi mi ljubav bio, amen! 💕🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar