četvrtak, 25. studenoga 2021.

PROŽMI ME

PROŽMI ME🕊

Prožmi me svojom čistoćom,
prožmi me svojom svemoći,
prožmi me svojim Duhom Svetim,
da moj duh može u miru letjeti.

Prožmi mi srce, da osluškuje 
volju tvoga Presvetoga srca.
Prožmi mi oči da vide ono 
što se ljubavlju osjeća.

Dahni u mene život obnovljen,
na ruke me svoje presvete vrati,
oblikuj me kao novorođenče,
koje se pri rađanju smije,
jer ga tvoja duša raduje!

Napoj me vječnom svjetlošću,
da ti nikad zbog boli ne ugasnem.
Napoj me svetim mlijekom,
da ispere se svaki moj grijeh.

Podari mi Isuse lijek.

Ostajem u Tebi Oče nebeski, 
da me obnoviš,
da mi kosti učiniš hitrima 
poput srne koja trči svome jelenu 
i lanešcima u molitvenom dolu.

Ostajem u milosti tvoga Sina Isusa i 
darovnosti Duha Svetoga. 

Oraspoloži me Oče za dane buduće,
izbavi me iz vatre,
smjesti me u svoje rajske izvore,
među voće čiji me nektar ozdravlja.

Blagoslovljena tvoja mudrost,
dobri, ljupki Jahve,
mudrost sveta
koja izranja iz ljubavi križa,
koja sija uzvišenom tajnom iz 
koje silaze čudesna uslišanja.

Neka me prožme ta čudesna mudrost,
neka me izljube darovi kojima težim...
neka mi bude po volji Tvojoj,
koju mi na srce kao molitvu 
stavljaš... amen.🕊

💕Milosni Bože, pomozi mi biti malo klasje zlaćano puno zrna ljubavi i istine u sred bolnog kukolja! Uberi iz mene ono vrijedno spasenja i odnesi u žitnice svete. Amen.💕

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 25.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar