petak, 19. studenoga 2021.

NEBESKI JERUZALEM JE NAŠ DOM

Kad bi se sad spustio zlatni grad, Novi Jeruzalem, kad bi se osvijestili iz zemnosti svi, bili bi nađeni i ja i ti. Blistali bi anđele u blaženoj radosti, jer ljubav Kristova oporavlja, usavršva, na pokajanje i zadobivanje blaženstva poziva. Zato već sada ruke svoje u ruke Djeve Marije pruži, da te grijeh zemaljski ne proružni. Očisti se skupa sa dušom mojom, kroz ovo doba pročišćenja... kroz ovu Golgotu, misli o Isusovom životu i ne zaboravi da je ovozemaljsko trnje milost zadobivanja vječnog vjenca pobjede ljubavi. A pobijedili smo već anđele, jer u sred muke ljubimo svete sakramente, dišemo u tajni Euharistije, primamo svjetlo spasenja i kada je tama gadno zaprijetila. Medalja nam je sveta krunica, njenog se sjaja boje zaleđene oči zla, jer ih zasljepljuje ljubav molitvena, čista, iskrena. Molimo bliskosti moja da nas kazne zaobiđu, da u podzemlje samo siđu i dobrota Božja uništi mračnjake, a uzdigne pokajnike sve. Možemo puno mila radosti, možemo molitvom mnoge spasiti, Isusu pomoći, nikad ga više nitko ne smije izdati, moramo stati na kraj Judizmu. Moram isprositi sve novo u Kristu, izljubiti Njegovu haljinu čistu, da naše duše postanu blagoslovljene i da ne sagriješimo nikada više. U Novi Jeruzalem oni će na novo rođeni, ima mjestašca puno za sve, Isus je obećao da ćemo doći po vjeri i ljubavi u njegove stanove, plemenima svetim pripadamo. I ja ti obećajem naći ćemo se u vječnoj radosti, tamo ćeš me bar prepoznati, tamo gdje me ne boli i gdje su sve mane i rane postale nagrađene. Jedva čekam anđele, da samo sveta ljubav živa ostane. Da uživamo u slavi Božjoj sa bližnjima, da oživi priča moja uskrsla. I znam biti će tako jer mi je to u suzama i osmijesima, koje Isus blagoslovlja. Sve se može promijeniti na bolje, možemo ući u Novojeruzalemske vječne zore, kojima je svjetlo Bog koji nam čudo daruje. Vjerujem u naš život u Kristu anđele, čuvaj vjeru ovu u svome srcu. Trebat će nam više nego ikada. 💏🕊💒

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 19.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar