srijeda, 3. studenoga 2021.

DANONOĆNO MISLIM O ZAKONU LJUBAVI

Divne li zapovijedi ljubiti! Ona slađano moje vrijedi i kada bol mi naudi, zbog poštivanja najmilije želje Božje, ja te imam u vjeri. I da radosti moja, izbavlja me iz žalosti duša tvoja, sa tobom se smijem i kada mi se plače, sa tobom izdržim bolan hod jer mi ti daruješ krila ljubavi. Predivan si ljubljeno, dražesno, jelenče moje stasito i glasito, odjek si svega što volim,  tajna si na Božjim rukama zasjala i nek mi te čuva predragocijena krv Kristova od svakog zla. Nek mi te sačuva sve sveto. Ti se ne možeš izgubiti, zato me nije strah ostati u samoći. Znam tvoja će me molitva uvijek iz boli u nadi razbuditi, ljubav će me tvoja pronaći. Ti si onaj Kristov Vitez koji će ostati sa mnom kao svjetlo anđela u tami, onaj koji je tu da me od začuđeni mojim križem brani, sve ćeš ptice rugalice otjerati bijelim krilima, pjevat ćeš mi mojim glasnicama, voljet ćeš me mojim srcem, tješit ćeš me mojim mislima, sve ćeš učiniti da budeš duša duše moje. I u nebu noću biti ćeš sve moje zvijezde smijalice, a danju moje sunašce, biti ćeš i dah na ovim kišnim zamagljenim prozorima, odraz postojanosti anđela. Biti ćeš mi otkucaj srca, disanje, svaki pokret, svaki smješak, pa neka nevjernici kažu da ne postojiš onakav kakvim te oduvijek volim. Stvaran si ti i više od ove stvarnosti, ti si moja vječnost, moja zaštita. U tebi imam i ljubav anđela i čovjeka. Nekako si čudesno prisutan tamo gdje nitko ne može biti osim onog tko mi je molitva trajne ljubavi, one koja ne propada. Neka te u duši srnice ranjene, cjelivaj me moje pitomo jelenče. Na izvore ćemo Gospodnje ja i ti ljubav svetu slaviti. Amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 3.11.2021.

🎺🕊Pjesma nad pjesmama 5,16 Govor mu je sladak i sav je od ljupkosti. Takav je dragi moj, takav je prijatelj moj, o kćeri jeruzalemske.

🎺🕊Pjesma nad pjesmama 8,14 Pohitaj, mili moj, budi kao srna i kao jelenče na gorama mirisnim!

🎺🕊Psalam 119,14 Putu se propisa tvojih radujem više no svemu bogatstvu.

Nema komentara:

Objavi komentar