petak, 26. studenoga 2021.

MOLITVA ZA OZDRAVLJENJA

Hvala ti, hvala Kriste, 
što mi daruješ vode čiste!
Uđi u moje boli, 
neka me tvoj duh preporodi!
Ranjene ruke tvoje 
ozdraviti će patnje moje.
Dođi okrijepi, iscijeli me, 
radosti moja obraduj mi okove!

Izbavi me iz postelje boli 
u ozdraviteljske dane smjesti me!
Oslobodi me ljubljeni Gospodine 
od svih grijeha, 
od sve boli i tuge, 
od mučenja bubrega i kostobolje, 
nemoći velike…
Svetom vodom blagoslovi moje užegle rane!
Blagoslovi nerotkinje, čudesnim rođenjem!
Blagoslovi hrome, zdravljem duše.
Blagoslovi nezaposlene 
poslom na koji su pozvani…
Blagoslovi uplašene, mirom Gospinim.
Blagoslovljeni odgovori na molitve moje,
Blagoslovljena bdjenja sviju svetih 
na Nebu i zemlji,
svih svetih svećenika i mučenika!
Blagoslovljena moć Boga Živoga u malenima!

Blagoslovljena imena Kristovih miljenika, 
koji po ljubavi i vjeri ozdravljuju i dopuštaju
da Kraljevstvo Božje u njima miriše!
Predragocijena krvi Kristova 
prostruji našim venama,
Blagoslovi tvoga slugu vjernoga, 
Oca Jamesa i
sve svećenike diljem svijeta, 
sve one duhovnog zvanja.
Poteci milosti iz Betsaide,
poteci ljubavi iz Raja,
blistavo ozdravljujuće svjetlo 
neka nas vječno spaja!

Hvala Gospodine za sva ozdravljenja, 
danas, juče i sutra...
posebno za ona djeteta malena i 
nevinih rana.

U ime Isusovo, po volji Oca Nebeskog 
neka se iscijeli svaki duh, tijelo i duša.
Neka sveti zakon svatko posluša!

Svjetlosti uskrsla ozdravi nas poslije trpljenja, molitve, bdjenja i ufanja! 
Budi sa nama rođenče Božje milo, 
vrati nas u majčino krilo da se oporavimo, 
u zipkici sa tobom.
Ozdravi nas Betlehemska radosti,
izbavi nas Isuse iz žalosti. Amen!🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 26.11.2021.
razmatranje u duhovnoj obnovi sa Ocem Jamesom

Nema komentara:

Objavi komentar