subota, 6. studenoga 2021.

MOLITVENIM MISLIMA SPAŠAVAŠ DUŠU DUŠE SVOJE

Svakom molitvom i mislima o Bogu spasiš  svoju ljubav od pogibelji! Imaš eto moć produžiti vijek na zemlji, oživi netko tko je već trebao od boli umrijeti. Zato nastavi voljeti čistog ❤ i vidjeti ćeš koliko znači bdijenje i vjera. Svaki put kada sam pala znam da me podigla molitva poput krila. Ali to je bila molitva onih koji me istinski vole, mora da se smilovao Bog križu mome. I da vjerujem i tvoja  molitva anđela bila mi je meki jastuk dok sam trnje gutala i sada si latice nade, da mi srce još ne staje. U njemu si moj sjaj vjere i nosim ga do Boga i kad mu usnula krenem. Ne odvajam se ja od očiju punih svetih darova. Vjerujem tvoj sjaj ljubavi oduvijek me blagoslivlja i u odsjaju je moje duše, živimo ti i ja u svakoj pjesmi, a moja duša je glazbalo koje te osjeća. Budi tu radosti, izbavljaj me molitvom ljubavi iz zemaljskih žalosti. Amen.🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 6.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar