utorak, 23. studenoga 2021.

HOĆEŠ LI ME PRONAĆI NA ZEMLJI, DO TEBE JE!

Ako ispišem suzama ljubav, hoće li te potok nade naći...!? Hoćeš li ispisati pismo baš za mene i staviti ga u bočicu da mi se vrati na obale molitvene...!? Hoćemo li cvjetati kraj tih potoka uslišanja pjesmo moja draga...!? Hoćeš li ruže Jeruzalemske spustiti na trnje tijela moga, da ti duša moja ljubavlju zamiriše...Hoćeš li me pronaći dok glas moj na zemlji još jeku tvojoj duši daruje... Hoćeš li se ojunačiti kao Kristov ratnik, ili ćeš me pustiti da me odnesu anđeli u Nebo kad me ruke tvoje u molitvi zaborave!? Hoće li pobjediti pjesma suza, bol moja, trpljenje križa, hoću li te tako dozvati... ne znam! Ali ti znaš, možeš li voljeti tajnu žrtve, možeš li voljeti patnjom onu koja moli da je dotaknu iskrene Kristolike ruke. Ne budi se ako se ne želiš vječno buditi, za ljubav truditi. Uspavanu lipost vjere mogu čekati.... i evo već sada ću u snu cvjetati ukorjenjena u Raj, u kome je sva moja ljubav otkrivena i probuđena u mojoj nutrini. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar